am i ready for this?

 

sista uppdateringen innan avresan. det blir för tidigt att blogga imorgon när taxin hämtar oss och alla väskorna. allt borde vara klart inför morgondagen. lägenheten är städad, allt är tvättat och nu är alla väskor packade.       ska bara tömma kylskåpet, dra ut alla kontakter och packa ned allting i necessären, då borde vi vara redo.

läkarbesöket och provtagningarna gick strålande bra. hade 100/60 i blodtryck, bra blodvärden och 60 s/m i puls. "det märks att du tränar mycket, då får man ett sånt här starkt hjärta" var utlåtandet från läkaren efter analysen. dem ansåg det som perfekta värden. äter dock på tok för sällan än jag borde, men måste bli bättre på det...     fick god lust att avslöja mitt kostschema - pepsimax, pepsimax och pepsimax. kanske inte sunt, men ett faktum.  mitt syn och hörseltest var över normalt värde. fick även lämna urinprov och ta några blodprov. skönt att ha de obligatoriska delarna klara och att vi direkt kan ta vid där vi lämnar det nu, under nästa år när vi kommit hem.

har fått massa samtal och sms från finaste vännerna, det värmer i hjärtat att vara så lyckligt lottad att ha dem. kommer sakna dem alla massor. precis som att jag kommer att sakna hundarna alldeles fruktansvärt mycket.

har provat alla medhavda outfits. tar med mig shorts och tubtop i handväskan så att jag snabbt kan byta om. köpte några nya böcker idag som jag ska roa mig med under resan, återstår att se om det var lyckade inköp. shoppade även en så himla snygg smaragdgrön klänning på ZARA, jag fullkomligt älskar den butiken.          alltså, ytterligare en klänning till samlingen. men det lär nog bli ännu fler på Bali... ;)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0