chaotic commotion

 

morgonen inleddes klockan 07.00 i tvättstugan, en smärre nöjd granne och verbal pajkastning rakt i ansiktet.

drömde mig bort till bali och de långa stränderna av kritvit sand, varma vindar och turkosblått vatten under tiden.

det är inte lätt att behaga alla och samtidigt bara vara människa... alla kan glömma låsningen av tvättstugan.

 

by the way så har jag bestämt tårtans design och fyllnad inför min födelsedag, kommer att bli helt strålande.

självfallet så lägger jag ut bilder på mästerverket som ska bakas av duktigaste rebo. tack snälla gumman!

 

känner mig helt knäckt kroppsligt. två timmars träningspass på sats och alldeles för lite sömn.

 

längtar efter norrland...

från kebnekaise 2009, när vi besteg sydtoppen jag och vackra Myska. vilket minne! helt awesome!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0