all over again...

 

 

två år har passerat sedan sist. kanske är det nu på tiden att föreviga sina ögonblick i livet igen. tiden får utvisa.

har soffhäng tillsammans med alla hundarna och inväntar hjärtat som snart anländer vår kära boning. skönt.

känner mig sanslöst trött efter en krävande dag av många åtaganden. som om det inte vore nog så missade jag sista låsningen av tvättstugan med någon minut. det resulterade i att all tvätt blev inlåst tills imorgon kl. 07.00. tyvärr så var den första tvätttiden för morgondagen dessutom bokad av någon annan. så jag får vackert be allra ödmjukast om ursäkt till den morgonpigga personen visar sig för att låsa upp dörren till tvättstugan imorgon. förjävligt. speciellt när det enda jag önskat mig under senaste tiden har varit en välbehövlig sovmorgon.

detta skulle bli morgonen som det äntligen skulle uppfyllas. men inte då...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0